ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک مقام مطلع گفت: برخلاف سخنان برخی از مسوولان ایرانسل مبنی بر به توافق رسیدن برای ارایه سرویس MMS ، اعمال محدودیت و کنترل MMS ایرانسل به درخواست شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

این مقام مطلع که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: محدودیت سرویس MMS ایرانسل بنا به دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

وی تاکید کرد: همزمان با ابلاغ این دستور از سوی سازمان تنظیم مقررات به شرکت ایرانسل مسوولان این اپراتور با سازمان تنظیم مقررات وارد مذاکره شدند ولی تاکنون نتیجه‌ای نداده است.

وی در خصوص این پرسش که برخی مدعی دستور سازمان تنظیم مقررات برای محدودیت این سرویس توسط ایرانسل هستند، گفت: سازمان تنظیم مقرات تنها اجرا کننده دستورات بوده و این امر به ایرانسل نیز ابلاغ شده است.

در ابتدای سالجاری خبرگزاری فارس از مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای فیلترینگ MMS های غیر اخلاقی به وزارت ارتباطات خبر داد بود که در از سوی مقامات این وزارتخانه در نهایت تایید شد.

محمد سلیمانی وزیر ارتباطات چندی پیش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که بر کنترل و فیلتر MMS های غیر اخلاقی در شبکه تلفن همراه تاکید دارد سرنوشت اپراتور سوم که خدمات نسل سوم تلفن همراه چون ویدئو آنلاین و ارسال صوت و تصویر ارایه خواهد کرد چیست؟ تاکید کرد: برای این امر نیز پیش بینی شده است بند یا تبصره‌ای درقرارداد اپراتور سوم گنجانده شود تا مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شود.

  • ۸۶/۰۴/۱۵

نظرات  (۱)

با سلام . بدون مقدمه شروع میکنم: دردو دل ها زیاده خیلی جالب وخیلی سوال انگیز و خیلی تعجب آور استبجای اینکه ما بفکر پیشرفت وتوسعه it و..... باشیم با خدمات خوب . تمام فکر و دقددقه خاطرمان محدودیت ملت است! من از مسئولان فقط یک سوال دارم : این حمه محدودیت برای چه؟ ؟؟؟ بد نیست یک دید باز و بودن تعصب بدور و اطرافمان بیندازیم و ببینیم در کجای جهان و در چه سکویی قرار داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">