ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محدودیت شبکه عامل تاخیر در واگذاری همراه اول

| چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۲۰ ب.ظ | ۱ نظر

واگذاری سیم کارت های اعتباری همراه اول تابع شرایط فنی و توسعه شبکه تلفن همراه در کشور است.

"محمد مهدی عطوفی" در گفت و گو با خبر نگار "موبنا" با بیان این مطلب گفت: تاخیر در واگذاری ها سیم کارت های اعتباری همراه اول در برخی از استان ها ناشی از محدودیت های موجود در ظرفیت شبکه تلفن همراه کشور است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت ارتباطات سیار در تمامی برگه های ثبت نامی به طور مستقیم به متقاضیان یاد آوری کرده است که در صورت فراهم بودن ظرفیت کافی در شبکه سیم کارت های اعتباری ظرف 30 تا 45 روز توزیع می شود.

وی افزود:شرکت ارتباطات از ابتدای توزیع سیم کارت در این دوره سعی کرده تا به تعهدات خود عمل کند.

عطوفی تصریح کرد: تا کنون در 18 استان کشور مشکلی برای واگذاری و توزیع سیم کارت های اعتباری وجود نداشته و با توسعه ظرفیتی که در برخی از استان های کشور ایجاد شده است سیم کارت ها با تاخیر حداکثر یک ماهه به مشترکان واگذار می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: شرکت ارتباطات سیار در زمینه واگذاری ها حداقل با صد در صد افزایش نسبت به سال 85 مواجه بوده است.

شرکت ارتباطات سیار پیش از این اعلام کرده بود که حداکثر 45 روز پس از ثبت نام ،سیم کارت های اعتباری را تحویل مشترکان دهد اما این در حالیست که با وجود گذشت سه ماه از ثبت نام هنوز هم در برخی از استان های کشور واگذاری صورت نگرفته است .

  • ۸۶/۰۷/۲۵

نظرات  (۱)

  • روح الله
  • من نیز تعدادی برای خود و خانواده ام سیم کارت اعتباری ثبت نام نموده ام ولی اکنون پس از گذشت بیش از 3 ماه از تاریخ ثبت نام هنوز خبری از واگذاری آنها نیست. آیا شرکت ارتباطات سیار این دیرکرد واگذاری را جبران می کند. از رفسنجان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">