ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات کشور 14هزار میلیارد تومان می ارزد

| دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که طراحی کلی سرویس GPRS شبکه اپراتور اول تلفن همراه انجام شده است، گفت: بعید می‌‏دانم که این سرویس طی سال جاری به مرحله عملیاتی برسد.

دکتر وفا غفاریان، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که مناقصه اجرایی شدن سرویس GPRS شبکه ارتباطات سیار در حال پی‌‏گیری است، اظهارداشت: عملیاتی شدن این سرویس به صورت یکجا انجام نخواهد شد، بلکه مرحله به مرحله و از شهرهای اصلی شروع می‌‏شود.

وی، اظهار امیدواری کرد؛ این سرویس طی یک سال آینده در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار گیرد و یادآورشد: سرویس GPRS نزدیک به یک سال است که در شرکت ارتباطات سیار به صورت آزمایشی استفاده می‌‏شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین در خصوص میزان ارزش سهام شرکت‌‏های مخابراتی برای ورود به بازار بورس، گفت: 32 شرکت مخابراتی با ارزش اسمی بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان وارد بازار بورس خواهند شد، اما ارزش سهام این شرکت‌‏ها در بازار بسیار بالاتر خواهد بود.

  • ۸۶/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">