ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در هفته‌‌های اخیر و با افزایش استقبال از سیم کارتهای اعتباری شرکت مخابرات ایران، متاسفانه مخابرات هنوز نتوانسته است خود را با این موج عظیم استقبال همراه کند و این امر به نارضایتی مردم و متقاضیان منجر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پس از ورود سیم کارتهای اعتباری "همراه اول" یا همان شرکت ارتباطات سیار خودمان به بازار شاید خود مخابرات نیز تصور این حجم از استقبال از این سیم کارتها را نداشت.

در حال حاضر ثبت نام سیم کارت اعتباری دولتی با بهای 34 هزار تومان تنها از طریق اینترنت صورت می‌گیرد.

به گفته صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار این شرکت از محل فروش اینترنتی سیم کارت حدود 38 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

متاسفانه مخابرات نتوانسته که میان تقاضا و عرضه تعادل در بازار ایجاد کند و این امر موجب افزایش دلالی این سیم کارت در بازار به قیمت حدود دو برابر اصلی شده است.
** فروش اینترنتی سیم کارت و صبر ایوب!
یکی از معضلات اصلی در فروش اینترنتی سیم کارت نیز انتظار بالا برای دریافت سیم کارت است.

محمد سیلمانی وزیر ارتباطات در این باره گفته است که سعی ما برای این است که یکماهه تمام سیم کارتهای ثبت نامی را توزیع کنیم.

ابراهیمی یکی از ثبت نام کنند‌گان اینترنتی می‌گوید: حدود 4 هفته پیش اقدام به ثبت نام سیم کارت اعتباری دولتی از طریق اینترنت کردم.ولی وقتی با دفتر خدمات مشترکان مورد نظر تماس گرفتم انها مدعی شدند که باید دو ماه دیگر نیز برای دریافت سیم کارت منتظر بمانم.
** کارت شارژ دولتی معضل باقی مانده
هنوز هم در بازار کمبود نسبی کارت شارژ سیم کارت دولتی حاکم است و مهم تر از اینکه این کارت شارژها در خارج از سیستم محدود دفاتر ارتباطی 10 تا 11 هزار ریال گرانتر از بهای اصلی فروخته می‌شود.

یکی از اشکالات اصلی در این باره محدود کردن توزیع کارت شارژ‌ها به دفاتر ارتباطی و عدم توزیع فراوان آن در بازاتر است.

با این مشکلات در فروش و توزیع سیم کارت اعتباری دولتی تا حدودی فروش سیم کارتهای اعتباری ایرانسل با توجه به سهولت خرید و توزیع بالای کارت شارژ در بازار دوباره طرفدار پیدا کرده است.

  • ۸۶/۰۷/۲۴

نظرات  (۱۰)

من حود90 روزه ثبت نام کردم در دفاترثبت نامی مشهد و هنوز سیم کارتمو ندادن...45 روزی که میگن شایعه ست!!!
10 شهریور اینترنتی ثبت نام کردم و الان بیش از 3 ماهه که هیچ خبری نیست و هیچ جایی هم برای پیگیری نیست. یه دوتا شماره تلفن گوبا هم تو سایت دادن که فایده ای نداره... سیستم ارتباط مردمی هم که یه سوال 6 ماه پیش کردم ازشون هنوز جواب ندادن.. کی باید پاسخگو باشه ؟
سلام لطفا سیم کارتهای اعتباری را به مردم بدهید شما در سایت درج کرده اید1ماه تا45 روز نه 1سال ممنون
45 روز که خوبه من الان 5 ماه ثبت نام کردم وهنوز خبری نیست.تو را به خدا به وعده هاتون عمل کنید.
من کافی نت دارم صحنه باحالش اینجاست که یواش یواش اونایی که براشون ثبت نام کردم دارن رو سرم خراب می شن خاهشن تا آبروم نرفته یک کاری کنید
سلام من از مرداد ماه سال 86 ثبت نام حضوری کردم ولی هنوز از سیم کارت خبری نیست لطفا پیگیری کنید که ما هم بدونیم پولمون کجا رفته سیم کارتمو کجا مونده
من حدود 60 روز است ثبت نام کردم و خواهشمندم هرچه زودتر اقدام به توزیع سیم کارتها شود
چهار ماه است که ثبت نام نموده ام در صورتی که در سایت یک الی 45 روز اعلام شده اگر واقعا نمی توانید به وعده خود عمل کنید این همه سرمایه مردم را استفاده نکنید!!!!!!!
تو رو اون کسی که دوست داری سیم کارتا رو زودتر بدید
  • تاج محمد پرکی
  • سلام برای پیگیری ثبت نام سیم کارتهای اعتباری و دایمی به چه سایتی مراجعه کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">