ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار مخابرات همدان به مشترکان

| دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

روابط عمومی شرکت مخابرات همدان با صدور اطلاعیه‌ای به مشترکان تلفن همراه هشدار داد، تمام مسوولیت‌های حقوقی، مالی و امنیتی ناشی از استفاده تلفن همراه، تنها متوجه افرادی است که در شرکت مخابرات ثبت نام کرده‌اند.

در اطلاعیه این روابط عمومی که در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ثبت نقل و انتقال تلفن‌های همراه تنها در دفاتر خدمات ارتباطی قانونی است و این مراکز تنها مراجع مجاز در ثبت تغییرات اینگونه تلفن‌ها هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید: بارها اتفاق افتاده که افراد بدون نقل و انتقال رسمی اقدام به واگذاری تلفن همراه خود به دیگران کرده‌اند و پس از مدتی شرکت مخابرات به علت بدهی‌های سنگین یا استفاده غیرمجاز تلفن را قطع و مطالبات خود را از طریق مراجع ذیربط از مشترک اولیه که تلفن به طور رسمی به نام وی ثبت شده مطالبه کرده است.

این روابط عمومی از تمامی مشترکان تلفن‌های همراه خواست چنانچه قصد خرید یا فروش تلفن همراه را دارند قبل از هرگونه اقدام به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده و اقدام به نقل و انتقال رسمی نمایند.

‪ ۲۷۰‬هزار شماره تلفن همراه در استان همدان دایر است.

  • ۸۶/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">