ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح واگذاری بیش از ‪ ۱۰۰‬هزار شماره تلفن از طریق سیستم ‪ GSM‬دربیش از یک هزار روستای این استان برای سال جاری تصویب شد.

سیستم ‪ Global System Mobile ) GSM)‬استاندارد سیستم بین‌المللی ارتباطات همراه است که باعث می‌شود کاربران با استفاده از قابلیت رومینگ (‪(Roaming‬ بتوانند از گوشی خود در هر منطقه‌ای استفاده کنند.

هومان محمودی روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا افزود: شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در راستای افزایش ضریب نفوذ تلفن اقدام به نصب سیستم ‪ GSM‬با بیش از ‪ ۱۰۰‬هزار شماره تلفن در روستاهای این استان کرده است.

وی افزود: ‪ GSM‬روستایی یکی از پروژه‌های اصلی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری است.

محمودی تعداد روستاهای دارای سکنه این استان را یک هزار و ‪ ۸۴۴‬روستا اعلام کرد و اظهار داشت: سعی داریم تمام روستاهای دارای سکنه را در زمینه تلفن پوشش دهیم.

وی درباره ضریب نفوذ تلفن ثابت گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از ‪ ۱۵۸‬هزار و ‪ ۷۷۹‬تلفن منصوبه و ‪ ۱۲۱‬هزار و ‪ ۳۵۰‬تلفن مشغول به کار دارای ضریب نفوذ ‪ ۱۹/۲۵‬درصد است.

به گفته وی رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تلفن ثابت در سطح کشور بیست و نهم است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت این استان حدود ‪ ۶۰۰‬هزار نفر است، گفت: در بسیاری از پیش بینی‌های کشوری صورت گرفته درباره ضریب نفوذ تلفن در استان کهگیلویه و بویراحمد،بعد خانوار بیش از حد واقعی در نظر گرفته شده است به همین دلیل میزان ضریب نفوذ تلفن کمتر از وضعیت واقعی موجود به نظر می‌رسد.

وی بیان داشت:‪ ۶۳‬هزار و ‪ ۱۱۳‬شماره تلفن منصوبه و ‪ ۴۵‬هزار و ‪ ۱۲۸‬شماره مشغول به کار در شهر یاسوج وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن ثابت در این شهر ‪ ۲۲/۲۱‬درصد است.

  • ۸۶/۰۳/۲۷

نظرات  (۲)

100 هزارشماره آن هم در استانی که کل تلفنهایش به 150000 شماره هم نمی رسد جالب است . ما که باور کردیم شما چطور؟
مدیر عامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد بهتر است به جای تکیه بر آمار خیالی وضعیت اسفبار پشتیبانی شبکه های تلفن سار و ثابت استان را سر و سامان دهد.نارضایتی و بی انگیزگی کامل نیروهای بخش خصوصی این شرکت و بلا تکلیف بودن وضعیت قراردادی و حقوقی انها قطعا در جهت نگهداری سیستمهای موجود باعث افت کیفیت در حوزه های نگهداری ، نصب و طراحی خواهد شد.لذا مدیران محترم بهتر است اول وضعیت نارضایتی موجود نیروها را حل و سپس دنبال ارائه کارنامه به ظاهر موفق برای خود باشند. به امید فردای بهتر مخابرات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">