ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری مراحل اجرایی رتبه بندی شرکت ها به نظام صنفی

| چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۸۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور گفت: مراحل اجرایی طرح بررسی متقاضیان رتبه‌بندی شورای عالی انفورماتیک به سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور واگذار شد.
مهندس «سهیل مظلوم» در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این که مراحل اجرا‌ی این کار از روز گذشته 15 فروردین ماه ‌آغاز شد، اظهار داشت‌: در اسفند ماه سال گذشته موافقت‌نامه‌ای بین شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور به امضا رسیدکه این کار به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای شرکت‌های انفورماتیکی متقاضی دریافت گواهی احراز صلاحیت و رتبه‌بندی صورت گرفت.
وی با بیان این که ارایه‌ی صلاحیت به شرکت‌ها از ابتدای سال ‌جاری آغاز شد گفت‌: بررسی مدارک شرکت‌ها بر اساس موافقت نامه‌ای به سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور واگذار شد و به این منظور بررسی پروژه‌ها در شرکت‌های سطح استان تهران از روز گذشته و برای بقیه‌ی استان‌ها نیز در دو مقطع 15 اردیبهشت ماه و اول تیر ماه آغاز می‌شود.
نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور در پایان یادآور شد‌: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بعد از تیر‌ماه کلیه‌ی امور رتبه بندی به سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان‌ها واگذار شده باشد.

  • ۸۵/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">