ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری یک میلیون سیم کارت مازاد بر ظرفیت در اصفهان!

| چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: یک میلیون شماره تلفن همراه مازاد بر ظرفیت پوشش سایت‌ها در استان اصفهان وجود دارد.

"سید فاضل زمانی " روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به ایرنا، دلیل بروز اختلال در تلفن همراه برخی از مناطق استان را استفاده مازاد از ظرفیت سایتهای کنونی اعلام کرد.

وی افزود: برای رفع اختلال و برداشتن ترافیک در شبکه تلفن همراه اصفهان امسال ‪ ۴۰۰‬سایت در مناطق شهری و استان اصفهان نصب می‌شود.

وی همچنین درخصوص مشکلات موجود در تلفن همراه کشور گفت: ما زمان حدود ‪۳۰‬ ساله را از دست داده‌ایم و این مدت هم از فناوری روز دنیا عقب هستیم.

وی دربخش دیگر اظهارات خود با اشاره به‌این که در برخی از مناطق و مراکز مخابراتی استان، تلفن ثابت به روز واگذار می‌شود، گفت: تا اواسط امسال تلفن ثابت در اصفهان به روز واگذار می‌شود.

وی همچنین از نصب ‪ ۵۰‬هزار تلفن بی‌سیم و یکصد هزار شماره موبایل روستایی طی سالجاری خبر داد و افزود:تاکنون‪ ۳۰‬هزار موبایل روستایی که توان سرویس دهی تا مسافت معینی را دارد، نصب شده است.

زمانی گفت: در سال گذشته می‌بایستی طبق برنامه زمان بندی، ‪ ۱۸۰‬هزار شماره تلفن ثابت نصب و واگذار می‌شد که تنها ‪ ۷۹/۶۱‬درصد آن محقق گردید.

وی همچنین افزود: متوسط درصد تحقق تلفن‌های ثابت کشور نیز ‪ ۶۲/۲۸‬درصد بوده است.

وی تلفن‌های منصوبه استان را دومیلیون و ‪ ۱۱۳‬هزار و ‪ ۵۴۰‬شماره و تلفن‌های مشغول به کار را یک میلیون و‪ ۷۱۹‬هزار و ‪ ۹۲۹‬شماره و ضریب نفوذ تلفن ثابت را ‪ ۳۸/۱۹‬اعلام کرد.

زمانی همچنین برنامه‌های مصوب پنجساله چهارم را شامل دو میلیون و‪ ۲۴۳‬هزار و ‪ ۶۶۳‬شماره تلفن ثابت، یک میلیون و ‪ ۳۶۳‬هزار و‪ ۳۷۱‬شماره تلفن همراه و ‪ "ICT" ۴۵۷‬روستایی اعلام کرد.

وی در خاتمه گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت استان تا پایان امسال به ‪ ۴۱/۵‬و تلفن همراه از ‪ ۲۸/۲‬به ‪ ۳۰/۵‬خواهد رسید.

  • ۸۶/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">