ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از انتقاداتی که به وزارت ارتباطات وارد است حمایت پر رنگ این وزارتخانه از اپراتورهای دولتی است و این وزارتخانه اپراتورهای خصوصی را کم‌‏تر مورد توجه قرار می‌‏دهد.

دکتر رمضانعلی صادق زاده، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حمایت وزارت ارتباطات از اپراتول اول تلفن همراه در زمینه‌‏های مختلف از جمله ارائه سیم کارت‌‏های اعتباری و تصویب کاهش تعرفه مکالمات این نوع سیم کارت طی مدت کوتاه، اظهارداشت: این در حالی است که به وضوح شاهد آن هستیم که تقاضای بخش خصوصی این حوزه ماه‌‏ها برای تصویب در مجمع مخابرات باید در نوبت بماند.

وی، ادامه داد: اگرچه فلسفه اپراتوری آن است که در جهت ارتقای کیفیت و کاهش تعرفه‌‏ها در صحنه رقابت گام برداشته و در جهت مشتری محوری حرکت کند؛ اما وزارت ارتباطات باید به صورت عادلانه و مساوی ازاپراتورهای خصوصی و دولتی حمایت کرده و عدالت را رعایت کند.

وی، با اشاره به بستر حمایتی این وزارتخانه برای اپراتور اول تلفن همراه، تصریح کرد: وزارت ارتباطات باید همان طور که برای اپراتور اول وقت می‌‏گذارد به تالیا و اپراتور دوم نیز توجه داشته باشد.

دکتر صادق زاده، ادامه داد: به وزارت ارتباطات تذکر داده می‌‏شود که با اپراتورها به طور یکسان برخورد کند و نهاد نظارتی این وزارتخانه نیز در این جهت گام‌‏های محکم ‌‏تری بردارد.

  • ۸۶/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">