ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پشتیبانی اپراتورها از گوشی های چند ظرفیتی

| چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ | ۱ نظر

رییس هیت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: گوشی‌‏های تلفن همراه چند ظرفیتی موجود در بازار، قابلیت استفاده هم زمان دو سیم کارت از دو اپراتور را دارد.

دکتر وفا غفاریان ، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص گوشی‌‏های چند ظرفیتی موجود در بازار و سرویس‌‏دهی شبکه‌‏های تلفن همراه کشور، اظهارداشت: استفاده از این گوشی‌‏ها به شبکه تلفن همراه مرتبط نخواهد بود و هر مشترک می‌‏تواند سیم کارت هر مشترک را در این گوشی‌‏ها جای دهد و از آن استفاده کند.

وی، ادامه داد: گوشی‌‏های دو ظرفیتی موجود در بازار پاسخگوی استفاده هم زمان از دو سیم کارت اپراتوری مختلف کشور است.

دکتر غفاریان، در خصوص گوشی‌‏های چند ظرفیتی نسبت به سیم کارت‌‏های دو قلو اپراتور اول که طی ماه‌‏های آینده وارد بازار خواهد شد، گفت: در صورتی که سیم کارت‌‏های دو قلو تولید شود مشترک می‌‏تواند بدون تغییر گوشی هم زمان از دو سیم کارت بر یک گوشی استفاده کند؛ اما استفاده از دو سیم کارت در گوشی‌‏های چند ظرفیتی نیازمند تغییر گوشی و خرید گوشی جدید است.

وی، افزود: سیم کارت دو قلو در مرحله سفارش و دریافت سیم کارت خام است و به محض انجام شدن سفارشات آن، به بازار عرضه

می‌‏شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص تاخیر ارائه این نوع سیم کارت‌‏ها به بازار با توجه به تکنولوژی روز، تصریح کرد: اگرچه سیم کارت‌‏های چند ظرفیتی باید پیش از این وارد بازار می‌‏شد، اما در حال حاضر نیز بازار خود را از دست نداده است در صورت عرضه در بازار، مشترکین تلفن همراه می‌‏توانند بدون نیاز به گوشی جدید از آن استفاده کنند.

  • ۸۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۱)

قیمت این سیمکارت چند ظرفیتی چنده؟ با همه گوشیا سازگاره؟ میشه برای اپراتورای دیگه هم استفاده کرد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">