ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش استقبال از ایرانسل

| جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۸۶، ۰۶:۵۳ ب.ظ | ۱ نظر

قیمت سیم‌کارت صفر با کدهای پنج و شش تا 15 هزار تومان و با کد هفت تا 10 هزار تومان نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته و سیم‌کارت با کد چهار تا 15 هزار تومان نسبت به چند روز گذشته افزایش داشته است.

به گزارش (ایسنا)، صفرزاده - یکی از نمایندگان فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل - اظهار کرد: ‌با توجه به قطعی سرویس MMS سیم‌کارت‌های ایرانسل، قیمت این سیم‌کارت‌ها تغییر نکرده اما استقبالی نیز از خرید این سیم‌کارت ها صورت نمی‌گیرد.

به گفته‌ی وی سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل همچنین به دلیل هزینه‌ و تعرفه‌ی بالای آن نسبت به سیم‌کارت‌های اعتباری مورد استقبال واقع نمی‌شوند.

بنا بر اظهارات فروشندگان سیم‌کارت در بازار، سیم‌کارت تلفن همراه با کد دو و سیم‌کارت کار کرده با کد یک در بازار امروز تهران تا 500 هزار تومان خریداری شده و تا 515 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت تلفن همراه با کد سه تا 400 هزار تومان خریداری شده و تا 415 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت کد چهار تا 360 هزار خریداری و تا 375 هزار تومان فروخته می‌شود و سیم‌کارت صفر با کد پنج تا 390 هزار تومان خریداری شده و تا 405 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خرید سیم‌کارت صفر با کد شش تا 380 هزار تومان خریداری و قیمت فروش آن تا 395 هزار تومان است و سیم‌کارت صفر با کد هفت نیز تا 340 هزار تومان خریداری شده و 355 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت با کد هشت تا 300 هزار تومان خریداری می‌شود و تا 315 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول تا 45 هزار تومان خریداری شده و تا 50 هزار تومان به فروش می‌رسند.

  • ۸۶/۰۴/۱۵

نظرات  (۱)

این که جمله تنها یک نماینده فروش ایرانسل رو به عنوان سرتیتر گزارشی انتخاب می کنید که عموما در ارتباط با سیم کارتهای دولتی هست، جالب و جای تامل داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">