ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

57 میلیون تومان برای 09127777777

| سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

در پنجمین مزایده شماره‌های رند مرتب، دو هزار شماره با کدهای 2، 4، 5، 6، 7 و 8 به مزایده گذاشته شده بود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی سلیمانی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران، ضمن بیان این مطلب، گفت: پاکت‌های این مزایده 19 خرداد ماه بازگشایی، برندگان آن مشخص و اعلام شدند.

وی، افزود: در مرحله پنجم مزایده شماره‌های رند و مرتب تلفن همراه، بالاترین قیمت به سیم کارت شماره 09127777777 با قیمت 577 میلیون و 777 هزار و 777 ریال و کمترین قیمت به سیم کارت شماره 09127770708 با قیمت پنج میلیون و یک ریال، تعلق داشت.

سلیمانی، خاطر نشان کرد: هر ماهه دو هزار شماره رند و مرتب تلفن همراه در تهران و استان‌ها به تفکیک به مزایده گذاشته می‌شود.

وی، تأکید کرد: برگزاری این مزایده‌ها هر ماه و در استان‌ها از طریق اخبار استانی و پارچه نویسی و همچنین در تهران به صورت درج آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار اطلاع رسانی می‌شود.

سلیمانی، در خصوص مزایده شماره‌های رند و مرتب تلفن ثابت نیز گفت: آیین نامه برگزاری این مزایده نیز به استان‌ها ارجاع شده است؛ اما با توجه به گستردگی مراکز و امکانات آن‌‏ها پیش بینی می‌کنیم تا پایان تیرماه نخستین مرحله مزایده شماره‌های رند و مرتب تلفن ثابت، برگزار شود.

  • ۸۶/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">