ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITiran سه ساله شد

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - سایت آی تی ایران به همین زودی سه ساله شد. انگار همین سه سال پیش بود که شهرام شریف(صاحب آی تی ایران) این طرف و آن طرف می دوید که سایتش را راه اندازی کند!وقتی گفت می خواهم یک چنین سایتی راه اندازی کنم کمی با تعجب به او نگاه کردم و نسبت به موفقیت چنین سایتی دچار تردید بودم. ولی شهرام تصمیم گرفته بود که به هر قیمتی یک سایت تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد و خوب این کار را نیز کرد و ادامه داد. در این مدت از نزدیک شاهد انواع واقسام مشکلاتش بودم.چند بار سایتش را هک کردند،تهدید شد ، اذیت شد و هنوز هم می شود ولی باز هم ادامه داد.

ولی در این مدت حتی یکبار هم نشنیدم که بگوید می خواهم سایت را رها کنم.شاید او میدانست که روزی می تواند از این سایت پول هم درآورد. :) به هر حال به شریف و کسانی که در سایت آی تی ایران مشغول هستند ورود بی سر وصدایشان را به سومین سال فعالیتشان به نوبه خودم تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">