ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت امور خارجه آمریکا تیمی ویژه مسلط به زبان فارسی را مامور کرد تا با مانیتورینگ سایت ها و وبلاگ های ایران ، در مواقع لازم به طور مستقیم وارد بحث ها شوند و به ویژه درباره بحث هسته‌ای با وبلاگرهای ایرانی وارد گفت و گو و تبیین مواضع آمریکا شوند.

روزنامه بوستون گلوب می‌نویسد که در ایران یک قشر عظیم از وبلاگ نویسان جوان وجود دارند که خواهان ارتباط با دنیای خارج از جمله ایالات متحده‌اند و اینان در واقع همچون پلی بین روابط ایران و آمریکا هستند.

این روزنامه در ادامه به مصاحبه با یکی از خبرنگاران و وبلاگ نویسان ایرانی پرداخته است که قرار بود در اکتبر و نوامبر سال جاری برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به این کشور سفر کنند اما اعضای این تیم 10 نفره با وجودی که ویزای آمریکا را دریافت کرده بودند به هنگام مسافرت به آمریکا با ممانعت ماموران امنیتی ایران در فرودگاه مواجه شدند و پاسپورت هایشان توقیف شد.

بر اساس گزارش فارس این مطلب در ادامه می‌نویسد: "ایران با داشتن 60 هزار وبلاگر فارسی یکی از بزرگترین کشورهای "وبلاگ باز" دنیا و اولین کشور در خاورمیانه است."

  • ۸۷/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">