ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتحادیه برای ‪ISP‬ها بهتر است

| شنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۴، ۰۸:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل یک ‪ ISP‬گفت: تشکیل اتحادیه انجمن شرکت‌های اینترنتی بر روی تصمیم‌گیری این ‪ISP‬ها( شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی) بسیار موثر خواهد بود.
"هادی دارابی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انجمن شرکت‌های اینترنتی تاکنون برای ‪ISP‬ها پشتیبان خوبی بوده اما ضرورت وجود اتحادیه برای این صنف محسوس بود.
وی اظهار داشت: با تشکیل این اتحادیه می‌توان امور مربوط به شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی را با دولت بهتر تطبیق داد.
وی از دیگر مزایای تشکیل اتحادیه انجمن شرکت‌های اینترنتی افزود:

همچنین با تشکیل اتحادیه بحث‌های کارشناسی مطرح خواهد شد و نظر صنف شرکت های اینترنتی نیز پرسیده می‌شود.
وی ادامه داد: اگر در رابطه با شرکت‌های اینترنتی نظرات کارشناسی افراد دست اندرکار در خصوص ارایه خدمات اینترنتی دریافت شود، بسیاری از مشکلات و معضلات رفع خواهد شد.
دارابی در مورد کاهش قیمت اینترنت، تصریح کرد: اکنون پهنای باندی که توسط شرکت‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنها ‪ ۴۰‬درصد هزینه این شرکت‌ها را شامل می‌شود.
مدیر این ‪ ISP‬گفت: بقیه هزینه‌های دیگر شامل هزینه‌های کارمند، دفتری، مالیات، بیمه و غیره است که هر روز نیز افزایش می‌یابد، به همین دلیل می توان گفت کاهش قیمت پهنای باند تاثیر زیادی بر روی قیمت اینترنت نخواهد داشت.
به گفته وی، هنگام کاهش هزینه پهنای باند همیشه این سوال، هم از سوی کاربران و هم از سوی مسوولان پیش می‌آید که چرا قیمت اینترنت کاهش نمی یابد، پاسخ این سوال این است که هزینه‌های عمده مربوط به بخش‌هایی غیر از پهنای باند است.
اوایل امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه پهنای باند را ‪۵۰‬ درصد کاهش داد و اخیرا نیز بحث‌هایی در مورد کاهش دوباره این هزینه مطرح شده است.

  • ۸۴/۱۰/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">