ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتصالات هنوز برنده اپراتور سوم نیست

| دوشنبه, ۲ دی ۱۳۸۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

با فرا رسیدن زمان اعلام نهایی برنده سومین اپراتور ایران، اخبار ضد و نقیض حکایت از برنده شدن شرکت اتصالات امارات متحده عربی دارد. اما این خبر هم با تکذیب مواجه شده و احتمالا فردا خبر نهایی برنده مزایده اپراتور سوم منتشر خواهد شد.

در خبرها آمده بود، کنسرسیوم تامین‌اتصالات که متشکل از شرکت تامین تله‌کام و شرکت اتصالات امارات است ، برنده اپراتور سوم شد.

به گزارش خبرنگار موبنا طبق برنامه زمان‌بندی امروز قرار بود پاکات "ج" که مربوط به پیشنهاد قیمت از سوی واجدین حائز شرایط دراین مرحله از مزایده باز گشایی شود.

گفته می شود این کنسرسیوم بیشترین امتیاز را درمیان پنج کنسرسیوم متقاضی کسب کرد.

این در حالیست که پنج کنسرسیوم زین‌ایران، عمران‌تل، تامین اتصالات، فناوری موج و آبی-‌ ایراتل که پاکات خود را برای حضور در مزایده‌ اپراتور سوم، تحویل داده بودند؛ به مرحله‌ بازگشایی قیمت راه یافته بودند.

طبق اطلاعات واصله شرکت اتصالات امارات متحده عربی در حال حاضر در 17 کشور دنیا در قاره های آسیا، آفریقا و خاورمیانه فعالیت می‌کند و دوازدهمین اپراتور مخابراتی بزرگ دنیا به حساب می‌آید.
شاید اعلام برنده نهایی مزایده اپراتور سوم امروز امکان پذیر نباشد

اما در همین حال سازمان تنظیم مقررات با تکذیب مصاحبه رئیس این سازمان درباره خبر اعلام برنده مزایده اپراتور سوم اعلام کرد: ممکن است اعلام برنده نهایی در جلسه امروز امکان پذیر نباشد.

به گزارش فارس در پی اعلام خبری از سوی واحد مرکزی خبر در خصوص مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ایران، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد، در این خصوص مصاحبه ای با مهندس خسروی ریاست سازمان صورت نگرفته است، لذا به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند مزایده اپراتور سوم تلفن همراه کشور بر اساس برنامه زمان بندی و بر اساس شرایط مزایده در حال اجرا است و امروز دوشنبه دوم دیماه 87 بازگشایی پاکات "ج" انجام خواهد شد، لیکن در صورتی که فاصله قیمت نفر اول و نفرات بعدی کمتر از پنج درصد باشد باید مجددا پاکت قیمت از شرکت کنندگان دریافت شود و مزایده به مرحله بعد موکول خواهد شد.

بنا براین ممکن است اعلام برنده نهایی در جلسه امروز امکان پذیر نباشد.
برنده اپراتور سوم هنوز مشخص نشده است

یک مقام مسوول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب و رد خبر اعلام برنده نهایی مزایده اپراتور سوم گفت: هنوز جلسه بازگشایی پاکات «ج» به اتمام نرسیده و این امر باید به تائید مقام عالی وزارت ارتباطات برسد.

این مقام مسوول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: پس از بازگشایی پاکات " ج" یعنی قیمت پیشنهادی این مورد باید تائید وزیر ارتباطات برسد.

وی گفت: این امر هنوز به وزارت ارتباطات اعلام نشده و چیزی به تائید وزیر نرسیده است.

این مقام مسوول افزود: تائید و برنده نهایی مزایده اپراتور سوم پس از تایید وزیر و سایر مسوولان ذیربط اعلام می‌شود.

  • ۸۷/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">