ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای آزمایشی رجیستری فعلا ادامه دارد

| سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طرح رجیستری را به گونه‌ای اجرایی می کنیم که برای مردم هزینه ای نداشته باشد و برای گوشی های موجود نیز مشکلی ایجاد نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فلاح جوشقانی درباره اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه افزود: وزارت صنعت،‌معدن و تجارت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و وزارت ارتباطات موظف شدند با هماهنگی هم این طرح را اجرایی کنند که در بحث فنی مسئولیت با وزارت ارتباطات و در بحث عرضه به بازار و کنترل مبادی نیز با وزارت صنعت، و ستاد مبارزه با قاچاق کالا است.

وی درباره اجرای طرح آزمایشی نیز گفت: ما اکنون حدود دو ماه است که طرح آزمایشی را انجام دادیم اما از آنجایی که در ابتدا ابعاد کار برای خود ما نیز مشخص نبود حدود 14 ، 15 آزمایش باید انجام می دادیم که 10 ،  12 آزمایش انجام شده و دو ، سه مورد از آزمایش های اساسی باقی مانده است .
فلاح ادامه داد:‌ ضمن اینکه بخشی از طرح ما اپراتورها و شبکه ها پیشتیبانی نمی کنند.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پیش بینی ما این بود که تا پایان مهر طرح آزمایشی را تمام کنیم اما با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم مطمئن شدیم که تا پایان مهر طرح آزمایشی تمام نمی شود.
وی درباره اینکه اجرای این طرح در کشور چقدر زمان می برد افزود:‌ این طرحی که ما اجرا می کنیم با این ابعاد، گستردگی و مشخصاتی که می خواهیم اجرا کنیم در هیچ جا (لبنان و ترکیه) اجرایی نشده است شاید در این کشور در ابعاد کوچکتر صورت گرفته است.
فلاح گفت: ما در پی این هستیم که این طرح را به گونه‌ای اجرایی کنیم که برای مردم هزینه نداشته باشد و برای گوشی های موجود نیز مشکلی پیش نیاید.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: بحث ما این است که از لحظه ای این طرح عملیاتی می شود تمام گوشی هایی که دست مردم است و حتی گوشی هایی که در بازار موجود است در شبکه به عنوان گوشی های مجاز شناخته شود و بعد از اجرای طرح تمام گوشی ها جدید کنترل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">