ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در دیتاسنتر پارس آنلاین

| دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

دیتاسنتر پارس‌آنلاین به عنوان یکی از ارایه کنندگان شناخته شده در کشور که سایت‌های و خدمات مهمی را میزبانی می‌کند، امروز از سایت 13:20 تا 14:20‌ بدون اطلاع قبلی از کار افتاد.

به گزارش آی تی آنالیز، هنوز علت این قطعی اعلام نشده و سایت‌های هاست شده روی سرور این شرکت از جمله سایت خود پارس آنلاین نیز قطع شده بودند.

چندی پیش نیز قطع برق عامل اختلال چند ساعته در سرور پارس آنلاین شد.

تکمیلی: بر اساس یک گزارش دیگر به جز این خدمات ارایه اینترنت پرسرعت این شرکت نیز در برخی از مناطق همچون منطقه هفت‌تیر برای چند ساعت با اختلال روبرو بود. این شرکت با ارسال پیامکی به کاربران خود در این منطقه عنوان کرد به دلیل پاره‌ای از مشکلات سرویس اینترنتی آن‌ها تا اطلاع ثانوی قطع خواهد بود!

تکمیلی: بخش اطلاع رسانی پارس‌آنلاین با ارسال ایمیلی اختلالات دو روز پیش را مربوط به یک حمله سایبری داخلی عنوان کرد. در متن این نامه آمده که حمله توسط کارشناسان فنی شرکت شناسایی و دفع شده است. پارس آنلاین با ارسال این نامه از اختلالات به وجود آمده عذرخواهی کرده است.

  • ۹۵/۰۳/۲۴

پارس آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">