ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارکنان مسلمان شرکت آمازون به این شرکت اعتراض کرده و می گویند وقت کافی برای نماز خواندن و انجام واجبات دینی خود را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، این افراد که در شعبه آمازون در مینیا پلیس کار می کنند، اعتراضاتی را علیه آمازون سازمان دهی کرده اند تا حق وحقوق خود را در این زمینه به دست آورند.

در حالی مسلمانان باید 5 وعده نماز روزانه را به جای آورند، آمازون تنها مدت زمان مشخصی را در حد 20 دقیقه در ظهر برای استراحت در نظر گرفته که باعث می شود کارکنان مسلمانش نتوانند فرائض دینی خود را انجام دهند.

کارکنان آمازون باید هر ساعت 240 تا 400 جعبه را جابجا کنند. این بدان معناست که آنها باید ظرف مدتی بین 10 تا 15 ثانیه یک جعبه را منتقل کنند. آنها می گویند اگر نتوانند چنین کاری را انجام دهند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

در ماه های اخیر تعداد زیادی از کارکنان آمازون به طور ناشناس در مورد شرایط کاری بسیار دشوار این شرکت مصاحبه کرده و افزوده اند که تحمل این وضعیت برای آنها بسیار دشوار است. آمازون این ادعاها را رد کرده و مدعی است شرایط کاری مناسبی را در این شرکت به وجود آورده است.

  • ۹۷/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">