ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعلام اسامی 330 هزار واجد شرایط دریافت تالیا

| شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

نام و سایر مشخصات 330 هزار واجد شرایط دریافت سیم کارت تالیا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسامی این 330 هزار نفر از طریق پایگاههای اطلاع‌رسانی این شبکه به آدرس‌ www.taliya.ir قابل دسترس است.

متقاضیان واجد شرایط دریافت سیم کارت تالیا در اسفندماه سال 83 از طریق مراجعه به دفاتر پستی ثبت‌نام کرده بودند.

روابط عمومی شبکه تلفن همراه اعتباری کشور ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به استحضار می‌رساند تمامی ایستگاههای این شبکه به جز روزهای 14 و 15 خرداد در تمامی روزهای هفته آماده خدمات‌رسانی به واجدشرایط هستند.

برهمین اساس آندسته از واجدین شرایط سیم کارت تالیا که امکان دسترسی به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را ندارند می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز از طریق شماره تماس 8173 و یا مراجعه به ایستگاههای هشت گانه تالیا در تهران اطلاعات موردنیاز خود را کسب کنند.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتبار کشور که از سوم خرداد سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده بود،در حال حاضر نیم میلیون نفر مشترک دارد و در 15 مرکز استان کشور به مشترکان خود خدمات می‌دهد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری تمامی شهرهای بزرگ و مراکز استان کشور تحت پوشش خدمات این شبکه قرار می گیرد.

بهای این نوع سیم‌کارت با اعتبار 20 هزار تومان و برای 90 روز مکالمه در مجموعه 452 هزار ریال است که متقاضیان واجد شرایط می‌توانند این مبلغ را به حساب سپهر بانک صادرات 0100555555001 واریز و با همراه داشتن اصل و رونوشت صفحه اول شناسنامه، کارت ملی عکس‌دار و یا گذرنامه معتبر با مراجعه به ایستگاههای تالیا نسبت به دریافت این نوع سیم‌کارت اقدام کنند.

  • ۸۵/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">