ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افتتاح بزرگترین مرکز IT در جنوبی ترین نقطه تهران

| يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۸۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات در جنوبی ترین نقطه تهران با حضور « اسفندیار رحیم مشایی» رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شهر ، اسفندیار رحیم مشایی رییس سازمان میراث فرهنگی کشور و رییس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات تهران طی سخنانی گفت: فناوری اطلاعات فرصت آغاز جدیدحیات است که محدودیت ها را برداشته و بشر را از کوچکی دور می کند.

وی افزود: یکی از بهره های مهم فناوری اطلاعات متحول کردن زندگی بشر است و در دوره جدید انسانها می توانند فرصت اندیشه های بلندی داشته باشند که محدودیت های جغرافیایی آن گرفته شده است.

وی با بیان این مطلب که فناوری اطلاعات می تواند بزرگ شدن بشر کمک کند گفت: بشر برای بزرگ شدن نیاز به فکر و اندیشه دارد و این وظیفه مدیران و مسوولین است که شرایط رشد را برای عموم مردم جامعه فراهم می کنند.

براساس این گزارش حمید بقایی معاون فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی هنری شهر تهران با اشاره به نقش IT در پیشرفت آینده زندگی انسان ها گفت: کاهش سرعت و حجم ، مقولاتی است که فکر بشر را به پیامدهای بعدی دنیا نزدیک می کند.

وی افزود: سرعت تحولات به گونه ای پیش خواهد رفت که دانش و آگاهی به آسانی محقق می شود و فناوری اطلاعات است که در این راستا به ما کمک می کند.

بقایی خاطر نشان کرد: فناوری اطلاعات یکی از مقولاتی است که می توان تفریح را پاسخگو باشد و نباید در این زمینه جبهه گیری بوجود آید.

وی با بیان این مطلب که درحال حاضر 12 مرکز IT به صورت متمرکز در سطح تهران وجود دارد که در این زمینه فعالیت می کنندگفت: باید در این مسیر فرهنگ سازی شود تا مردم کاربردهای جدید این تکنولوژی را بشناسند.

  • ۸۴/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">