ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افشای عکس‌های خصوصی کار دست فیسبوک داد

| دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

مقامات رگولاتوری ایرلند قصد دارند به علت رسوایی تازه فیس بوک و انتشار عمومی میلیون‌ها عکس خصوصی کاربران از این شرکت تحقیق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اسین ایج، فیس بوک روز گذشته افشا کرد که یک نقص فنی در این شبکه اجتماعی منجر به افشای عکس‌های خصوصی حدود 6.8 میلیون نفر از کاربران آن شده است.

کمیسیونر حفاظت از داده‌های ایرلند که رگولاتور اصلی فیس بوک در اتحادیه اروپا هم محسوب می‌شود می‌گوید در این زمینه تحقیق می‌کند تا مشخص شود آیا این شرکت قوانین اتحادیه اروپا در زمینه حریم شخصی را رعایت کرده یا این قوانین توسط فیس بوک نقض شده اند.

فیس بوک با صدور بیانیه ای در این زمینه تصریح کرده که با مقامات ایرلندی از نزدیک در تماس است و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.

پیش از این ایرلند در ماه می هم از فیس بوک تحقیق کرده بود. نقص فنی فیس بوک دسترسی حدود 1500 اپلیکیشن ثالث را هم به مدت 12 روز به عکس های مذکور ممکن کرده بود. فیس بوک به همین علت با صدور بیانیه ای از کاربران خود عذرخواهی کرده و پیام های هشداری را نیز برای اطلاع رسانی به آنها ارسال کرد

  • ۹۷/۰۹/۲۶

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">