ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اولین گردهمایی ویژه مدیران با عنوان "مدیریت منابع انسانی الکترونیکی" با همکاری مشترک موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم و موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی، در موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی برگزار می‌شود.

توسعه پرشتاب فناوری اطلاعات و مشارکت آن در تولید و استقرار نرم افزارهای منابع انسانی، نیازمند همزبانی و همراهی مدیران منابع انسانی (HR) و فناوری اطلاعات (IT) سازمان ها و موسسات است. ایجاد تفاهم میان این دو گروه از مدیران و شناخت متقابل از ظرفیت ها و نقش های موثر یکدیگر در پشتیبانی سازمان ها به استقرار یکپارچه و سینرژیک فرآیندهای HR منجر خواهد شد.

فرآیند مدیریت منابع انسانی از اثرگذارترین و تعیین کننده ترین فرآیندهای مدیریت و پشتیبانی در همه سازمان های پیشرو و مووفق جهان است.

هدف از برگزاری این همایش در کنار شناخت کافی مدعوین نسبت به مفاهیم و شیوه هم افزایی مدیران HR و IT و اثربخشی آن در توفیق سازمان ها، آشنایی آن ها با محصولات و خدمات نرم افزاری و آموزشی پشتیبانی کننده آن است.

شایان ذکر است این همایش، از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر روز پنجم آذر ماه سال جاری در سالن آمفی تاتر موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی برگزار می شود.
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • ۸۷/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">