ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بعد از خصوصی‌سازی و به منظور هماهنگی میان مخابرات و شرکت‌های زیرساخت و فن‌آوری اطلاعات، کمیته‌های مدیریتی ایجاد خواهد شد.

وفا غفاریان - معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - با بیان این مطلب، اظهار کرد: چگونگی ایجاد این کمیته‌ها در دست بررسی است و پس از نهایی شدن، در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران تصویب خواهد شد.

وی افزود: همکاری و هماهنگی در روند فعالیت‌های شرکت مخابرات و شرکت‌های زیرساخت و فن‌آوری اطلاعات یکی از اولویت‌های مسوولان پس از خصوصی‌سازی است. وی خاطر نشان کرد: کمیته‌های مدیریتی موجب ایجاد همکاری بهتر میان سازمان‌های ذی‌ربط شده و به واسطه آن خدمات مناسب‌تری به مردم ارایه خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: در کنار کمیته‌های مدیریتی، کمیسیون‌های کارشناسی مشترک نیز به منظور بررسی‌های کارشناسی همکاری‌های مدنظر مسوولان، تشکیل می‌شود.

وی تاکید کرد: از ابتدای فعالیت‌های خصوصی سازی در مخابرات، موضوع یکپارچه‌سازی و هماهنگی فعالیت‌ها بعد از این واگذاری، در دستور کار قرار داشت و ایجاد این کمیته‌های کارشناسی در این راستا است.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: بعد از خصوصی‌سازی، بهره‌وری در فعالیت‌های اجرایی افزایش و توسعه مخابرات کشور، سرعت بیش‌تری می‌یابد و در همین راستا نیز کیفیت و تنوع خدمات ارایه شده به مردم مناسب‌تر خواهد شد.

غفاریان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه گفت: سهام مخابرات در یک اقدام هماهنگ میان وزارت ارتباطات، وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی‌سازی، سازمان بورس و شرکت مخابرات ایران و با انجام کار کارشناسی برای ورود به بورس آماده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات یک شرکت سودآور است و بر همین اساس معتقدیم که سهام مخابرات مورد استقبال قرار خواهد گرفت و افزایش قیمت آن، شاخص‌های بورس را تغییر خواهد داد.

  • ۸۷/۰۳/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">