ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایران کیوسکهای اطلاع رسانی صادر می‌کند

| دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل یک شرکت داخلی، از شروع صادرات کیوسکهای اطلاع رسانی الکترونیکی ایران به کشورهای منطقه در آینده نزدیک ، خبر داد.
"مالک عباسی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به توان رقابتی این محصولات از نظر کیفی و قیمت در بازارهای جهانی، گفت: ویژگی‌های یادشده سبب شده است که این شرکت درخواستهایی از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و حوزه خلیج فارس دریافت کند.
وی اضافه کرد: مذاکرات اولیه در این خصوص در حال انجام است که به محض قطعی شدن، محصولات تولیدی شرکت به بازارهای یادشده صادر خواهد شد.
عباسی ادامه داد: در راستای اجرای اهداف برنامه‌های سوم و چهارم توسعه کشور و تحقق سیاست دولت الکترونیک، تاکنون دربیش از ‪ ۵۰‬وزارتخانه، سازمان و نهاد مختلف کیوسکهای اطلاع رسانی الکترونیکی با کاربردهای متنوع نصب و راه‌اندازی شده است.
مدیر عامل این شرکت داخلی هدف از طراحی، تولید و نصب این کیوسکها را فراهم کردن امکان توسعه فرهنگ اطلاع رسانی الکترونیکی، جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی و مراکز خدماتی کشور و همچنین جلوگیری از هدر روی وقت مردم در مراجعه به این مراکز، عنوان کرد.
وی یادآور شد: با نصب این تجهیزات، تمام امور پاسخگویی به‌مراجعان حضوری و غیر حضوری دستگاههای دولتی و نظرسنجی از مشتریان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
مدیرعامل این واحد تولیدی، اظهار داشت: کیوسکهای اطلاع رسانی الکترونیکی که توسط کارشناسان داخلی طراحی و تولید شده،دارای استانداردهای بین‌المللی و قابل رقابت با تمام محصولات خارجی مشابه است.
عباسی سپس با بیان آنکه قیمت تمام شده کیوسکهای تولید داخل به مراتب از مشابه خارجی آن کمتر است، از تولید نرم افزارهای ارزان قیمت فروشگاهی در این شرکت ، خبر داد.
وی در پایان اظهار داشت : با نصب این نرم افزارها در فروشگاههای بزرگ و کوچک شاهد تحول اساسی در اداره فروشگاهها و مراکز تهیه و توزیع ، خدمت رسانی بهتر و سریعتر این مراکز به هموطنان خواهیم بود.

  • ۸۴/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">