ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت فعلا ارزان نمی شود

| يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۸۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در شرایط فعلی و در این برهه زمانی قیمت اینترنت کاهش نمی یابد.

صمد مومن بالله در گفت وگو با موبنا درباره کاهش قیمت اینترنت برای مصرف کننده نهایی که در اردیبهشت ماه از سوی مسئولان مطرح شده بود ، اظهار داشت: تجدیدنظر در نرخ اینترنت از جمله برنامه های شرکت ارتباطات زیرساخت است اما در این برهه زمانی بحث کاهش تعرفه مطرح نیست.

وی گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به دنبال توسعه ارتباطات بین الملل است و پس از آن باید برنامه ریزی مدونی برای کاهش قیمت داشته باشد تا بازتاب آن از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت به کاربران نهایی احساس شود.

مومن بالله با اشاره به کاهش 20درصدی تعرفه اینترنت برای مراکز علمی و دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: هنوز پیشنهادی از طرف شرکت زیرساخت درباره تغییر نرخ اینترنت به سازمان تنظیم مقررات ارائه نشده است.

به گزارش موبنا مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت،پیش از این از کاهش قیمت اینترنت در سال جاری خبر داده و گفته بودند که شرکت زیرساخت بدنبال راهکاری است تا این سرویس را با قیمت مناسب تر به کاربران عرضه کند.

قیمت بالای پهنای باند در کشور باعث شده تا اینترنت آنچنان که باید درسبد خانوار ایرانی جایی نداشته باشد و کاربر نهایی نیز نتواند به خوبی از این رسانه ارتباطی بهره برد.

  • ۸۸/۰۴/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">