ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینستاگرام حساب‌های ضد ترامپ را مسدود می‌کند

| سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

اینستاگرام اعلام کرد در حال تحقیق در مورد فعالیت برخی کاربران این شبکه اجتماعی ضد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از هشتگ‌هایی خاص است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، برخی حساب های کاربری در اینستاگرام با استفاده از هشتگ هایی مانند من از ترامپ متنفرم در اقدامی هماهنگ برای انتشار مطالبی منفی بر علیه وی فعال شده اند.

اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است از تحقیق و بررسی این موضوع خبر داده و البته تایید کرده که تعدادی از پست های ارسالی با چنین هشتگ هایی را نیز پاک کرده است.

پیش از این و در سال 2016 نیز حملات بر ضد ترامپ در شبکه های اجتماعی همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت افزایش یافته بود. بعدها آمریکایی ها مدعی شدند این حملات با تحریک روسیه صورت گرفته اند. اما این ادعاها هرگز اثبات نشد.

بررسی های موسسه تحلیل داده Ghost Data نشان می دهد اگر چه تلاش هایی هدفمند برای انتقاد از ترامپ در اینستگرام در جریان است، اما دامنه و شدت انها محدود است و در این مورد اغراق شده است. برخی نمایه های دروغین نیز با همین هدف در اینستاگرام ایجاد شده اند و حملات بر ضد ترامپ را هماهنگ می کنند.

سخنگوی اینستاگرام از تحقیقات در این زمینه خبر داده و تایید کرده که حساب های مهاجم به ترامپ که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند، پاک می شوند. یک موسسه تحلیلی دیگر به نام Stroppa نیز از شناسایی حدود 52 هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده است.

  • ۹۸/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">