ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازدید مجازی از جزیره کیش میسر شد

| سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان منطقه آزاد کیش در تارنمای خود امکان بازدید مجازی جزیره کیش را فراهم کرده است تا کاربران اینترنتی بتوانند به صورت مجازی در این جزیره گشت و گذار کرده و از جاذبه های دیدنی و امکانات آن بازدید کنند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سامانه بازدید مجازی سایت منطقه آزاد کیش به نشانی www.kish.ir قابل دسترسی است .

دراین تارنما ، امکانات رفاهی و تفریحی در کیش به گونه ای طراحی و تدارک دیده شده که علاوه بر جاذبه های تجاری و بازرگانی، این جزیره زیبا را به یکی از مهمترین قطب های گردشگری و تفریحی کشور تبدیل کرده است.

همچنین، در سامانه جامع بازدید مجازی کیش، امکان بازدید از مراکز گردشگری، مراکز خرید، مراکز اقامتی، مراکز خدماتی، مراکز آموزشی و مذهبی و فرهنگی، مراکز دولتی از جمله فرودگاه و بندرگاه، پروژه های عمرانی و خیابان ها و معابر جزیره کیش فراهم شده است.

جزیره مرجانی کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 27هزار نفر در 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

  • ۹۱/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">