ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری ششمین کنفرانس تجارت الکترونیکی

| سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: به دلیل اهمیتی که اینترنت و فعالیت های اقتصادی روی این شبکه برای جامعه علمی و به ویژه مردم ایران دارد دولت گام های تدریجی ولی محکمی در راستای نهادینه کردن تجارت الکترونیک برداشته است.

به گزارش روابط عمومی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر 'جعفر مهراد' گفت: تجارت الکترونیک از رشته های بسیار با اهمیت دانشگاهی کشور است.

مهراد ادامه داد: اطلاع رسانی وسیعی برای حضور نمایندگان و دانشمندان از 55 کشور اسلامی برای حضور فعال و علمی در ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در روزهای 20 و 21 اردیبهشت در شیراز صورت گرفته است که ارائه مقالات سطح بالا در محورهای کنفرانس از سوی این کشورها مصداق این مسئله است.

مهراد گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی برای حضور نمایندگان خود به دبیرخانه ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک اعلام آمادگی کرده اند و همچنین بخشی از برنامه ها از سوی شبکه زنان دانشمند جهان اسلام پیگیری می شود.

رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: مدیران ارشد بانک توسعه اسلامی و کمیته راهبردی دائم علوم و فناوری سازمان همکاری های اسلامی (Comstech) در کنار مسئولان و متخصصان کشورمان در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

مهراد گفت: همزمان با برگزاری این کنفرانس بین المللی 20 مقاله برتر از مقالات منتخب کنفرانس در مجلات بین المللی علوم و فناوری IJISM و NMRJ (علمی پژوهشی و نمایه شده ISC و Elsevier) همراه با کتاب مجموعه مقالات کنفرانس با نمایه IEEE به چاپ خواهد رسید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با دبیرخانه دائمی کنفرانس می توانند به سایت کنفرانس به آدرس http://ecdcconference.org مراجعه کنند.

  • ۹۱/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">