ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بعید است اختلال های موبایل افزایش یابد

| دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بتوان در مقطع زمانی مناسب نسبت به واگذاری سیم کارت‌های ثبت نام شده، اقدام کرد.
مهندس«صابر فیضی» در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد ثبت نام نزدیک به هشت میلیون نفری تلفن همراه در کشور با بیان این که این بحث را به فال نیک می‌گیریم، به نگرانی‌ها در مورد دستیابی به ضریب نفوذ 30 درصد، برای تلفن همراه در برنامه‌ی چهارم توسعه‌ و تصورها مبنی بر نبود این میزان متقاضی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این ثبت نام عملا ثابت کرد که این مساله شدنی است در این نام نویسی، پیش‌بینی‌ها تا حدود شش میلیون و 100 نفر انجام شده بود که این میزان ثبت نام، مقداری بیش‌تر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم بتوان در مقطع زمانی مناسب نسبت به واگذاری سیم کارت‌های ثبت نام شده، اقدام کرد.
وی با بیان این که فکر نمی‌کنم واگذاری در این مرحله بدتر از سال‌های پیش باشد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم نسبت به انجام واگذاری‌ها اقدام کنیم، امکانات شبکه‌ی تلفن همراه به وضعیت مناسب خواهد رسید ومشکلی ایجاد نخواهد شد و بعید می‌دانم با انجام واگذاری‌های جدید اختلالات شبکه‌ی تلفن همراه بیشتر شود و فکر می‌کنم بتوانیم تجهیزات شبکه را به موقع برسانیم.
وی با اشاره به این که هنوز نسبت به جمع بندی و تحلیل آمار، اقساط، و مواردی مانند محل‌ها و نوع درخواست‌ها نسبت به آدرس‌های ثبت شده و مسایل تاثیرگذار‌ بروی شبکه‌ مانند این که در کدام مناطق بیشتر از تلفن همراه استفاده خواهند کرد، اقدام نکردیم اما تحلیل مناسب پس از انجام این کار قابل ارایه خواهد بود.

  • ۸۴/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">