ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بلیط هواپیمای تهران – مشهد الکترونیکی شد

| دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ | ۲ نظر

خرید بلیط هواپیمای تهران – مشهد از اینترنت نیز امکان پذیر است.

حسینی مدیر کل فناوری اطلاعات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: در این طرح بلیط الکترونیکی جایگزین بلیط فیزیکی می شود و کاربران می توانند به کمک این سیستم بلیط مورد نظر خود را از طریق اینترنت تهیه نمایند.

وی افزود: اجرای این طرح از 45 روز پیش در مسیر تهران- مشهد آغاز شده است و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده تا اواسط سال آینده فراگیر شود.

حسینی در خصوص چگونگی عملکرد این سیستم گفت: کاربران می توانند با مراجعه به سایت http://ebooking.iranair.com ،انتخاب پرواز مورد نظر و پرداخت هزینه آن از طریق اینترنت بلیط خود را خریداری نمایند.

وی افزود: شماره بلیط خریداری شد،‌از طریق پست الکترونیکی (e-mail) و یا پیام کوتاه (sms) به اطلاع کاربران خواهد رسید و آنها می توانند به جای برگه کاغذی بلیط تنها با در اختیار داشتن این شماره و با مراجعه به فرودگاه مبدا، سفر خود را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: امکان باطل کردن و استرداد بلیط الکترونیکی تا24 ساعت قبل از پرواز از طریق اینترنت وجود دارد و در صورت استرداد کل بهای بلیط به حساب الکترونیکی مسافر واریز خواهد شد.

  • ۸۴/۱۲/۰۸

نظرات  (۲)

  • سمیه علم بروشی اشلقی
  • تعداد دو عدد بلیط هواهپیما رفت 25/8/89 بعداز ساعت 5 بعدازظهر و برگشت 29/8/89 درصورت امکان اولین پرواز صبح ، بلیط جهت همراه به نام:فرهاد میرنظامی ، باتشکر
    باتشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">