ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیست و چهارمین شماره ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات با محوریت بررسی آخرین وضعیت فعالان بخش خصوصی در زمینه تلفن ثابت منتشر شد.

در این شماره از ماهنامه مطالبی همچون چالش بی نتیجه مجلس و وزارت ارتباطات در واگذاری تلفن همراه، راهبری اینترنت، تکفا و شورای عالی اطلاع رسانی در گفتگو با نصرا... جهانگرد و سازمان رگولاتوری و اپراتور دوم در گفتگو با دکتر فردیس مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

براساس این گزارش تشکیل شورای عالیIT در مجلس شورای اسلامی، گسترش گارانتی های تقلبی و رکود خرید و فروش در بازار تلفن همراه، مروری بر مهمترین مناقصات ICT‌ کشور و صنعت جامعه اطلاعات، محور توسعه پایدار از دیگر مطالب جدیدترین شماره ماهنامه تخصصی دنیای مخابرات و ارتباطات به شمار می رود.

این ماهنامه از بخش های متنوعی همچون تلفن همراه، اقتصاد و قوانین، جامعه اطلاعات، فناوری های اطلاعاتی و مخابراتی، آموزش و تحلیل و بررسی وضعیت ICT‌ تشکیل شده است.

براین اساس ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات در شماره بعدی خود اقدام به انتشار گزارش وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 1384 خواهد کرد.

  • ۸۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">