ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا در انتظار تخلیه باند فرکانس

| چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ | ۱ نظر

با وجود قرارها مبنی بر تخلیه‌ی باند فرکانسی در شهرهای بزرگ کشور به منظور پوشش‌دهی گسترده‌ی شبکه‌ی تالیا، همچنان اقدامات لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

ابوالفضل شاکری، مدیر روابط عمومی شرکت تالیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، اظهار داشت: در حال حاضر، تمامی امکانات لازم به جهت تخلیه‌ی باند فرکانسی شهرهای بزرگ ایران، در اختیار شرکت مخابرات و دیگر نهادهای دولتی مرتبط است، با این حال هنوز هیچ اقدامی در این زمینه از سوی مخابرات و نهادهای تابعه صورت نگرفته است.

وی گفت: تجهیزات شبکه‌ی تالیا آماده است و در شهرهایی نظیر اصفهان، زمینه‌ی سرمایه‌گذاری‌های لازم فراهم شده است، اما باند فرکانسی همچنان خالی نشده‌اند، بنابراین در این مورد هم مردم و هم دولت متضرر شده‌اند.

شاکری، در ادامه بسیاری از استان‌ها و شهرهای کشور از جمله تهران، کرج، مشهد، تبریز، ارومیه، سمنان، زاهدان، قزوین، زنجان، همدان، کرمانشاه و شیراز را تحت پوشش شبکه‌ی تلفن همراه تالیا عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت تالیا، با یادآوری توزیع سیم‌کارت‌های تالیا در شهرهای مشهد، تهران، تبریز، قم، ادامه داد: شرکت تالیا درصدد است که به تدریج توزیع سیم‌کارت‌های تالیا در دیگر استان‌های کشور را نیز آغاز و پیگیری کند.

شاکری، تاکید کرد: به طور قطع، توزیع سیم‌کارت‌ها تا پایان سال جاری در تمامی مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی تالیا، برنامه‌ی‌ آتی این شرکت را توزیع یک میلیون سیم‌کارت تالیا تا پایان سال جاری در سراسر کشور اعلام کرد.

  • ۸۵/۰۶/۲۲

نظرات  (۱)

  • مریم شفیعی
  • با سلام جناب آقای شاکری لطفا قبل از گسترش توزیع سیم کارتها در تمامی استانها فکری به حال سیم کارتهایی که بعد از گذشت فقط 15 روز سوخته است بکنید و این معضل را از بین ببرید و واقعا غیر منطقی سیم کارت 100 هزار تومانی بعد از 15 روز بسوزد و هیچ به هیچ شود و هیچ پاسخ گویی هم وجود ندارد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">