ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین سند پژوهش و فناوری کشور

| يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم نظام مدیریت اطلاعات علمی و فناوری کشور را به سفارش دبیرخانه شورای های علوم، تحقیقات و فناوری طراحی و بانک اطلاعاتی از شرکت های تأمین کننده تجهیزات تحقیقاتی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار فناوری مهر، وزارت علوم اقدام به تشکیل موسسات پژوهشی در حوزه های اولویت دار مانند فناوری زیستی و فناوری نانو برای جلوگیری از پرکندگی کاری ها و موازی کاری ها و همچنین استفاده های مشترک از آزمایشگاه ها و تجهیزاتی که دارای هزینه های بالا هستند، کرده است.

همچنین تفاهم نامه هایی با وزارت خانه های تعاون صنایع و ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت حمایت از شرکت های فناوری تأمین شده در پارک ها و مراکز رشد منعقد شده است.

سند پژوهش و فناوری کشور نیز در اجرای قانون توسعه چهارم ابلاغی از سوی هیات وزیران با هماهنگی و توافق نهایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تدوین و جهت تصویب نهایی آماده و ارسال شده است.

همچنین در حال حاضر پیگیری مرحله دوم وام ارزی جهت خرید تجهیزات تحقیقاتی از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بانک مرکزی در وزارت علوم ادامه دارد.

  • ۸۵/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">