ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترک سل تفاهم نامه را امضا کند تا حذف نشود

| چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۳۸۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

طرف ترک اپراتور دوم تا سیزدهم شهریورماه فرصت امضای تفاهم نامه را دارد .

مهندس مسعود داوری نژاد رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت :در صورتیکه ترک سل به هر دلیلی تا سیزدهم شهریورماه امسال تفاهم نامه سهامداران را امضا نکند ، خود به خود حذف می شود .

وی افزود : به جز 51 درصد سهام ایران سل ، 49 درصد سهام طرف خارجی بصورت بی نام در اداره ثبت شرکت ها ثبت شده و جزو شرایط وزارت خانه است که با همان اولویت مزایده ، حق اول با ترک سل است که این سهام را بگیرد .

در صورتیکه ترک سل چنین اقدامی برای سهام انجام ندهد ، اپراتور دوم خارجی می تواند این سهم را به نام خود بگیرد که این اپراتور (MTN ) تا یک ماه و نیم فرصت دارد که اعلام آمادگی کند و مبلغ تعیین شده را به خزانه بریزد و بعد متمم پروانه اجرایی می شود .

وی تصریح کرد :مصوبه شورای اقتصاد برای نفر اول و دوم اپراتور خارجی را داریم و در صورتیکه به اپراتور سوم برسد مصوبه شورای اقتصاد را کم داریم که امیدواریم کار با طرف ترک به نتیجه برسد .

وی در پایان با بیان اینکه بانک ملی و پست بانک به عنوان امین سهام اپراتور دوم هستند ، گفت : پست بانک و بانک ملی باید ظرف سه سال 21 درصد را وارد بازار سهام کنند .

  • ۸۴/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">