ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعداد مردگان فیس بوک از زندگان پیشی می گیرد

| شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد بیش از 1.4 میلیارد نفر از کاربران فیس بوک قبل از پایان قرن بیست و یک می میرند و تعداد حساب های آنها بیش از حساب های افراد زنده در فیس بوک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، یافته های موسسه اینترنت اکسفورد نشان می دهد که از مجموع 2.3 میلیارد حساب کاربری فعال در فیس بوک ، 1.4 میلیارد مورد از آنها تا قبل از فرارسیدن سال 2100 به افراد فوت شده تعلق خواهد داشت.

البته برآوردها حاکی است که تعداد افراد مرده فیس بوک تا سال 2070 از تعداد افراد زنده در این شبکه اجتماعی پیشی می گیرد. البته باید توجه داشت که اگر روند فعلی رشد کاربران فیس بوک که برابر با 13 درصد در هر سال است، در سال های آتی نیز ادامه یابد، تعداد کاربران مرده این شبکه اجتماعی ممکن است تا قبل از پایان قرن بیستم به عدد جالب توجه 4.9 میلیارد نفر هم برسد.

فیس بوک که مالک اینستگرام و واتس اپ نیز هست، فعلا بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است، اما با ظهور رقبای جدید سرعت رشد آن در حال کاهش است.

محققان این موسسه که وابسته به دانشگاه آکسفورد است، می گویند باید از هم اکنون در مورد سرنوشت داده های متعلق به این افراد و حق مالکیت آنها تصمیم گیری شود و فیس بوک برنامه ای برای مدیریت اطلاعات مذکور داشته باشد.

  • ۹۸/۰۲/۰۷

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">