ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلاش برای جلوگیری از اختلال پیامک در استان ها

| يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کمیته‌ای برای جلوگیری از اختلال پیامک در شب سال نو در استان‌های مهمان‌پذیر از جمله مشهد ایجاد شده است.

به گزارش (ایسنا)، دکتر محمد سلیمانی اظهار کرد: همه دوست دارند که در شب عید پیامک ارسال کنند به طوری که پیش‌بینی می کنیم در شب سال نو 180 میلیون پیامک ارسال شود.

وی تصریح کرد: کمیته‌ای را برای جلوگیری از اختلال پیامک مبنی بر توسعه ظرفیت در شب سال نو در استان‌های مهمانپذیر از جمله گیلان، مازندارن، فارس، اصفهان و مشهد ایجاد کرده‌ایم.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس گزارش اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات - ITU - ضریب نفوذ اینترنت در کشور 27 درصد است.

وی که در حاشیه‌ی مراسم افتتاح هزار و 43 پروژه مخابراتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت تصریح کرد: برای خصوصی‌سازی شرکت‌های مخابرات، مالکیت‌ها تفکیک و مشخص شده است و خصوصی‌سازی شرکت‌های مخابرات در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است.

وی با بیان این مطلب که نحوه‌ی برگزاری مزایده اپراتور سوم تلفن همراه در دولت تصویب شده است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت پروانه اپراتور دوم تلفن همراه، اپراتور سوم از آذرماه سال 87 فعالیتش را در کشور اجرایی خواهد کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: آیین‌نامه‌های MMS در کمیته‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است که با ابلاغ آن MMS در کشور اجرایی خواهد شد.

  • ۸۶/۱۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">