ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توافق دادستان نیویورک و زوم بر سر حریم شخصی

| شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

لتیتیا جیمز دادستان نیویورک اعلام کرد با مدیران نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم بر سر نحوه حفاظت از حریم شخصی کاربران به توافق رسیده است.

به گزارش فارس به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت زوم و دادستان نیویورک به توافق رسیده اند تا این شرکت تمهیدات دقیق تری برای حفاظت از حریم شخصی کاربران در نظر بگیرد.

بر اساس این توافق زوم برنامه ای را به مدت ۹۰ روز به اجرا می گذارد تا ایمنی کاربران و حریم شخصی آنها بیشتر حفظ و نگرانی های کاربران بابت حملات شخصی هکری برطرف شود.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و دورکاری میلیون ها کارمند، دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان، نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم به ابزاری محبوب برای برقراری ارتباط مبدل شده، اما نقص های امنیتی آن حضور ناگهانی و سرزده افراد مزاحم در جلسات و انتشار مطالب نامناسب را ممکن کرده بود.

زوم از دخالت دادستان نیویورک در این زمینه و پیگیری های وی اظهار خرسندی کرده و اعلام کرده آمادگی دارد نگرانی های موجود در مورد حملات هکری به خود را برطرف کند. زوم برای حل مشکلات یادشده در هفته های اخیر چند بار به روزرسانی شده است.

  • ۹۹/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">