ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییتر هم ویدیوهای ترامپ را جعلی دانست

| دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

توئیتر ویدئوهای باز ارسال شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به عنوان ویدئوهای ساختگی که به شکل فریبنده‌ای دستکاری شده اند، از ویدئوهای غیرجعلی متمایز کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این اولین بار است که توئیتر دست به چنین اقدامی می‌زند و ویدئوی بازارسال شده توسط یکی از کاربران خود را با برچسب فریبنده مشخص می‌کند.

ویدئوی یادشده توسط مدیر حساب توئیتر کاخ سفید تولید و منتشر شده و توسط دونالد ترامپ باز ارسال شده است. در این ویدئو جو بایدن کاندیدای اصلی جمهوری خواهان و رقیب احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا مورد تمسخر قرار گرفته است.

توئیتر دستورالعملی را در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا منتشر کرده که بر اساس آن هر ویدئویی که به شکلی فریبنده و با هدف گمراه کردن مردم در این شبکه اجتماعی منتشر شود، برچسبی با هدف مطلع کردن مردم دریافت خواهد کرد.

در ویدئوی علامت زده شده توسط توئیتر جو بایدن به صراحت از انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاد می‌کند. امری که به طور قطع به دروغ به وی نسبت داده شده است. ترامپ پیش از این هم با انتشار عکس‌ها و ویدئوهای هجوآمیز بارها به تمسخر رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته بود.

  • ۹۸/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">