ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشنواره روشهای برتر تدریس شیمی مبتنی بر ‪ IT‬روزشنبه در پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان آغاز به کار کرد.
دبیر این جشنواره در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در تدریس شیمی اعلام کرد.
حسین شهابی نژاد این جشنواره را نخستین جشنواره روش تدریس مبتنی بر ‪IT‬ در کشور اعلام کرد و تقویت توانمندی‌های معلمان ، شناخت استعدادها و ایجاد فرصت برای تبادل تجربیات را از اهداف دیگر جشنواره برشمرد.
وی بیان کرد: از ‪ ۲۴‬طرح درس راه یافته به مرحله کشوری هشت طرح درس از صبح تا عصر امروز با حضور هیات داوران و شرکت‌کنندگان اجرا و ‪ ۱۶‬طرح درس نیز در نمایشگاه جانبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
شهابی نژاد افزود:تاکنون دو کارگاه‌روش تدریس مبتنی بر ‪ IT‬به‌صورت استانی و کشوری در تیر و مرداد ماه گذشته در کرمان برگزار شده است و با برگزاری مرحله کشوری ، این جشنواره به کار خود در سال تحصیلی ‪ ۸۳۸۴‬پایان می‌دهد.
وی مجموع شرکت‌کنندگان در تمامی مراحل جشنواره مذکور را ‪ ۲۰۰‬نفر اعلام کرد.
رییس ستاد برگزاری جشنواره نیز از معرفی برگزیدگان در دو گروه خبر داد.
ابراهیم جهانگیری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سه نفر از دبیران به عنوان برتر و پنج نفر به عنوان منتخب جشنواره معرفی می‌شوند.
او با ابراز خرسندی از میزبانی استان کرمان گفت:عصر فن‌آوری اطلاعات، نظامی جدید در آموزش و پرورش می‌طلبد تا بتواند پاسخگوی نیازهای کنونی باشد.
معاون نظری و مهارتی سازمان آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در این فرآیند نسل دیجیتال جایگزین نسل مفاهیم و اطلاعات گردیده ،افزود:

شکل سنتی مدارس جای خود را به شیوه‌های نوین با استفاده از فرصت‌های نهفته در ‪ IT‬داده است.
وی گفت: امروز دیوارهای سنتی مدارس فرو ریخته و دیوارهای صوتی و شیشه‌ای تکنولوژی بنا شده است و آموزش و پرورش باید بکوشد تا از قافله علم و فن آوری عقب نماند.
جهانگیری با گرامیداشت یاد مرحوم مهندس علاقه‌مندان به عنوان ابداع‌کننده این تحول عظیم در آموزش و پرورش اظهارامیدواری کرد که از سال تحصیلی جدید روند اصلاح روش‌های تدریس معلمان سرعت بیشتری به خود گیرد.
جشنواره‌کشوری روشهای برترتدریس شیمی مبتنی بر‪ IT‬فردا بامعرفی برگزیدگان بکار خود پایان می‌دهد.

  • ۸۴/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">