ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محمدرضا بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل شرکت مخابرات در گفتگو با برنا عنوان کرد که تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات منوط به تامین منابع مالی از سوی دولت خواهد بود.
سه شنبه ۴بهمن ماه بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگویی به سوال عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان مبنی بر چرایی تعویق تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات ایران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر نشدند.

وزیر ارتباطات در آن جلسه توضیح داد که سهام شرکت مخابرات واگذار شده است و اداره این شرکت در حال حاضر با دولت نیست اما نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند.

روز قبل، بعد از گذشت بیش از یکماه درباره آخرین وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات از مدیر روابط عمومی این شرکت سوال کردیم، وی در پاسخ برنا عنوان کرد: استخدام مستقیم ایثارگران محترم قانون مجلس است، این مصوبه به ما هم ابلاغ شده است اما ما یک شرکت خصوصی هستیم، انجام چنین کاری نیاز به تامین منابع مالی دارد، در تلاش هستیم تا منابع لازم برای اجرای مصوبه مذکور را فراهم آوریم و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران محترم را اجرایی کنیم.

وی افزود: تا امروز منابع لازم برای اجرای این طرح فراهم نشده است اما در حال مذاکره با دولت برای تامین مالی مصوبه مزبور هستیم، الزاما منظور پرداخت نقدی نیست، می‌توان مدلی را جهت همکاری میان ما و دولت ترسیم کرد که بر مبنای آن دیگر نگرانی درباره تامین مالی طرح وجود نداشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران در پاسخ سوال برنا درباره اینکه آیا قصدی برای استفاده از منابع حاصل از فروش اموال مازاد خود ندارد، تصریح کرد: خیر همانطور که اشاره کردم با توجه به اینکه مخابرات یک شرکت خصوصی است، برای اجرای این طرح نیاز به تامین منابع از سوی دولت یا انعقاد قرارداد همکاری داریم که امکان تامین این هزینه از محلش میسر باشد اگر منابع مالی مورد نیاز تامین شود، در اختیار همه ایثارگران محترم جهت تبدیل وضعیت استخدامی هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">