ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اسکارلت یوهانسون بازیگر مشهور هالیوود به شدت به هرزه‌نگاران اینترنتی تاخت و اینترنت را یک کرم‌چاله بزرگ مملو از تاریکی توصیف نمود که در حال بلعیدن خودش است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورج، وی که پردرآمدترین زن بازیگر هالیوود است تصریح کرده از اینکه عکس های سر وی به طور مرتب با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس مانند فوتوشاپ بر روی تصاویر مستهجن مونتاژ می شود کلافه شده است. اما نمی تواند جلوی این کار را بگیرد.

به تازگی و با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی تولید ویدئوهای جعلی نیز تشدید شده که در آنها بازیگران مشهور هالیوودی در صحنه های هرزه نگارانه دیده می شوند. این امر موجب اعتراضات گسترده این بازیگران شده است. یوهانسون در مصاحبه ای در این زمینه به روزنامه واشنگتن پست گفته است:  ما نمی توانیم هیچ کاری در مورد این ویدئوهای جعلی انجام دهیم. من فکر می‌کنم تعقیب قضایی این موضوع هم فایده‌ای ندارد. علت اصلی این مساله این است که اینترنت به چاله ای پر از کرم مبدل شده که در حال بلعیدن خود است.

او با اشاره به مشکلات قانونی برخورد با این مشکل به تفاوت قوانین کشورها اشاره کرده و افزوده است حتی قوانین کپی رایت کشورها هم تفاوت های مهمی با یکدیگر دارند و من متاسفانه بارها و بارها این مسیر قضایی را طی کرده ام و پایان آن را می دانم. واقعیت این است که تلاش برای حفاظت از خود در برابر اینترنت و تخریب ناشی از آن در بسیاری موارد به جایی نمی رسد.

این بازیگر هالیوود سال 2012 به دنبال انتشار تصاویر خصوصی خود در اینترنت به پیگیری قضایی موضوع پرداخت و سرانجام عامل این کار به 10 سال زندان محکوم شد.

  • ۹۷/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">