ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعدادی از مقامات ایالت های مختلف آمریکا قصد دارند از فیس بوک به علت سهل انگاری در حفاظت از داده های کاربران که به سواستفاده از آنها منجر شده، تحقیق کنند.
مهر- دادستان های ایالت های کنتیکت، ایلینویز، ماساچوست، نیویورک، نیوجرسی و کارولینای شمالی همگی قصد دارند این موضوع را مورد بررسی قرار دهند که فیس بوک چگونه داده های کاربران را مورد بررسی قرار می دهد.  علت اصلی آغاز این تحقیقات رسوایی مربوط به شرکت انگلیسی کمبریج آنالیتیکاست که با دسترسی بی اجازه به داده های خصوصی دهها میلیون نفر از کاربران فیس بوک از این اطلاعات برای بررسی احتمال رای آوری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا استفاده کرد. اولین بار مقامات قضایی ایالت کنتیکت ایده یادشده را مطرح کردند و سپس مقامات ایالت های پنسیلوانیا و ایلینویز به آنها پیوستند. سپس گروه دومی با همکاری دادستان های ایالت های نیویورک، نیوجرسی و ماساچوست شکل گرفت تا نقض قوانین عمومی را در این زمینه بررسی کنند. علاوه بر مقامات قضایی ایالت های مختلف آمریکا، اف بی آی، کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا و کمیسیون فدرال تجارت نیز تحقیقات مشابهی را در مورد فیس بوک به جریان انداخته اند.

  • ۹۷/۱۱/۱۵

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">