ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه اندازی سامانه ملی ازدواج تصویب شد

| سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به نیازهای کنونی و تغییر در فرهنگ جامعه، سامانه «ملی ازدواج» برای تسهیل در امر ازدواج در جلسه شورای مدیران تصویب نهایی شد.

مسعود امینی در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: در این سامانه تمام اموری که برای ازدواج نیاز است به صورت سیستماتیک ارائه می‌شود و همه ارگان‌هایی که هر کدام به نوعی با امر ازدواج و فراهم کردن شرایط ازدواج در ارتباط هستند می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: این سامانه اطلاعات لازم از مراحل اولیه ازدواج تا خریدهای پیش از عروسی را به صورت منسجم در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: این سامانه به برنامه‌ریزی برای مباحث اجتماعی و پیمایش مسائل پیشرو هم کمک می‌کند.

امینی دست‌یابی به اطلاعات دقیق در ترکیب سنی ازدواج و همچنی آمار ازدواج و طلاق را یکی از رویکردهای این سامانه خواند و توضیح داد: با داشتن اطلاعات دقیق از آمار طلاق و ازدواج می‌توان برنامه ریزی‌های زیادی برای این موضوع داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته تنها بانک صادرات آمار وام‌هایی که برای ازدواج پرداخت کرده بود را اعلام کرد و با راه اندازی این سامانه آمار وام‌های ازدواج بانک‌ها رصد و می‌توان هماهنگی‌های لازم را انجام داد.

  • ۹۱/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">