ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری مجری اپراتور سوم را تعیین می کند

| يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ICT گفت: اقدامات و اسناد مربوط به اپراتور سوم تلفن همراه اواخر مهرماه آماده شده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تحویل داده می‌شود که این سازمان در نهایت مجری انجام این کار را مشخص خواهد کرد.

کمال محامدپور - سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران - در گفت‌وگو با(ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: اسناد این اپراتور به مزایده گذاشته خواهد شد و برگزاری مزایده و مشخص شدن نتیجه‌ی آن، پروانه‌ی اپراتور سوم تلفن همراه را مشخص می‌کند.

او پیش از این به خبرنگار ایسنا گفته بود: تاکنون شرکت‌های خارجی بسیاری برای شرکت در مناقصه‌ی اپراتور سوم تلفن همراه اعلام آمادگی کرده‌اند که می‌توان به شرکت‌های اروپایی و حوزه‌ی خلیج فارس اشاره کرد.

همچنین در خبرها به نقل از مدیر کل دفتر امور بین الملل وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات آمده بود که سفیر چین، تمایل شرکت‌های چینی برای حضور در اپراتور سوم تلفن همراه را اعلام کرده است.

به گفته‌ی احمدپورنگ‌نیا سفیر چین در دیدار با دکتر محمد سلیمانی اعلام کرده است که شرکت‌های چینی فعالیت بسیار گسترده‌ای را در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، در ایران انجام می‌دهند و تکنولوژی‌های جدید، سوئیچ و انتقال از جمله زمینه‌های مخابراتی هستند که شرکت‌های چینی در آن‌ها فعالیت می‌

  • ۸۶/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">