ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زهرا امیری- فاصله زمانی ثبت نام تا واگذاری تلفن همراه در اپراتور دوم مشخص نیست.

محمودزاده، مدیرعامل صا ایران که یکی از شرکاء داخلی پروژه اپراتور دوم است درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: کار اپراتور دوم برای مستند سازی که قرار بود شرکای داخلی برای وزارت ICT تا 30/8 انجام دهند،‌پایان یافته است.

وی اظهار داشت: 300 میلیون یورو به وزارت ICT پرداخت شده واکنون هیچ مشکلی برای آغاز کار وجود ندارد و صاایران، بنیاد و MTN آفریقای جنوبی که شرکای اصلی هستند طراحی خوبی برای نصب وراه‌اندازی سیم کارت آزمایشی و نهایتاً پاسخگوی به مشتریان انجام داده‌اند.

وی تأکیدکرد: درمدت زمانی که در قرار داد وزارت ارتباطات پیش بینی شده امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم تا مردم از شرایط کمی، کیفی و قیمت مناسب برخوردار شوند.

مدیرعامل صاایران ادامه داد:‌ قرا راست در مدت 3 سال 10 میلیون سیم کارت واگذار کنیم و در سال 85 یا سال اول شروع پروژه تعداد واگذاری، کمی بیشتر از 3 میلیون سیم کارت خواهد بود.

وی گفت: شرایطی که در اپراتور دوم وجود دارد قابل مقایسه با اپراتور اول نبوده و امیدواریم از تجربه‌های ناموفق که در گذشته مردم با آن مواجه بودند استفاده شود و قرار است از تمامی شرایط به روز جهانی در این اپراتور استفاده شود.

وی در پایان افزود: 51 درصدسهام متعلق به صاایران و بنیاد مستضعفان بوده و 41 درصد مربوط به شرکت MTN آفریقای جنوبی است.

  • ۸۴/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">