ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سومین دوره المپیک جهانی بازی های کامپیوتری که در محل دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت شرکت سامسونگ در حال برگزاری است روز چهارشنبه هفته جاری به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری شهر "سی آر لی" مدیر کل دفتر سامسونگ در تهران در نشست خبری سومین دوره المپیک جهانی بازی های کامپیوتری با اشاره به سومی سال برگزاری این دوره از مسابقات در کشور با حمایت این شرکت گفت: سامسونگ این مسابقات را با هدف تقویت ارتباط جوانان با فناوری های نوین و تقویت ارتباط میان دانشجو و دانشگاه با تکنولوژی برگزار می کند و به همین جهت محل برگزاری این مسابقات همیشه در یکی از دانشگاه ها است.

وی گفت: شرکت سامسونگ با رویکرد به سوی جوانان و نسلی که به دنبال فناوری های جدید و روز هستند وارد این عرصه شده و همواره تلاش کرده تا رابطه مناسبی را در این خصوص ایجاد کند.

آقای "لی" در ادامه به افزایش استقبال از برگزاری این دوره از مسابقات در کشور اشاره کرد و اظهار داشت. از زمان برگزاری این دوره از مسابقات در ایران یعنی از سه سال پیش تا کنون میزان استقبال از این مسابقات هر سال تقریباً دو برابر شده است به همین منظور باید بگویم که شرکت سامسونگ آمادگی دارد تا در صورت افزایش از این مسابقات در ایران هزینه و امکانات بیشتری را برای سال های آینده در نظر بگیرد.

مدیر کل دفتر سامسونگ در تهران با اشاره به این که بازی های موجود در این مسابقات فاقد هر نوع خشونت بوده و به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رسیده است گفت: در این مسابقات مسابقات بازی های جدیدی عرضه شده است که نه تنها فاقد صحنه های خشونت آمیز است بلکه در آنها آمیزه های اخلاقی و حتی آموزشی نیز رعایت شده است.

بر اساس این گزارش شرکت سامسونگ در نظر دارد از سال آینده و با توجه به روند گسترش اینترنت در کشور، مسابقات دوره بعد را علاوه بر تهران در 6 شهر بزرگ ایران نیز برگزار کند.

المپیک جهانی بازی های کامپیوتری از پنج سال پیش در دنیا در حال برگزاری است و در امسال نیز این دوره از مسابقات در 70 کشور دنیا برگزار می شود. بر این اساس و در صورت صدور مجوز از سوی سازمان تربیت بدنی نفرات برتر این مسابقات برای حضور در بازی های فینال در آذرماه سال جاری و با حمایت شرکت سامسونگ به کشور سنگاپور اعزام می شوند.

سومین دوره المپیک جهانی بازی های کامپیوتری از 24 شهریور تا 30 شهریور در محل دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

  • ۸۴/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">