ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ۱۷۰۰‬وبلاگ در جشنواره وبلاگ نویسی

| سه شنبه, ۹ اسفند ۱۳۸۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی گفت: ‪ ۱۷۰۰‬وبلاگ در جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی شرکت کرده اند.
"مرتضی رضایی زاده" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی تی ایرنا افزود: از بین این تعداد حدود ‪ ۸۰‬وبلاگ به زبان غیر فارسی و اغلب به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسوی می‌باشد.
وی اظهار داشت: بیش از ‪ ۷‬هزار پست (مطلب) قرآنی در این تعداد وبلاگ وجود دارد که در قالب ‪ ۹‬رشته می‌باشد و شامل مقاله، پژوهش، شعر ، داستان، سفرنامه، عکس، خاطره نویسی و طراحی قالب و غیره است.
وی ادامه داد: اول دی ماه فراخوان عمومی جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آغاز شد و مهلت برای ثبت نام وبلاگ‌ها پایان بهمن ماه بود.
معاون خبرگزاری قرآنی بیان داشت: در این دو ماه دو کار انجام شد که برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه سه گروه از دانشجویان، دانش آموزان و طلبه‌های برگزیده قرآنی از آن جمله بود.
وی تصریح کرد: در این ‪ ۳‬کارگاه‌های آموزشی که هر کدام یک روز به طول انجامید دانش آموزان، دانشجویان و طلبه‌ها را با مفاهیم و توانایی‌های وبلاگ نویسی با رویکرد قرآنی آشنا کرد.
وی گفت: همچنین در بخش آموزش ‪ E-learning‬سایت جشنواره به آدرس اینترنتی ‪ WWW.iqna.ir/festival‬این مفاهیم آموزشی که در کارگاه‌ها ارایه شد به دو زبان انگلیسی و فارسی برای علاقه مندان عرضه شد.
وی افزود: وبلاگ‌های قرآنی در دو مرحله اولیه و نهایی مورد ارزیابی قرار می‌گرند که مرحله اولیه اتمام یافته و مرحله نهایی داوری ‪ ۱۶‬اسفند در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره الزامی برای اشاره مستقیم در وبلاگ به مفاهیم قرآنی نبود بلکه اشاره‌های مفهومی و محتوایی مورد قبول واقع شد.
رضایی پور گفت: وبلاگ‌ها در دو قالب فارسی و غیر فارسی برگزیده و ‪۱۸‬ نفر به عنوان برترین‌ها معرفی می‌شوند.
وی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس جهاد دانشگاهی و رییس سازمان ملی جوانان برگزار خواهد شد.

  • ۸۴/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">