ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری:درخواستی برای نصب BTS نداشتیم

| چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

سرپرست اداره کل مخابرات شهرداری، از موافقت شهرداری با نصب دکل‌های BTS خبر داد و ادعا کرد: هنوز طرح منطقی و قابل تاییدی از سوی دو اپراتور اول و دوم و شرکت تالیا ارائه نشده و کوتاهی در این زمینه از خود آن‌هاست.
مهندس علی فضل‌زرندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، درخصوص وضعیت نصب دکل‌های BTS در محیط‌های شهری مورد تقاضای شرکت ایرانسل، اظهار داشت: در حال حاضر، سه طرح میکرو از سوی این اداره تایید و برای مناطق به منظور بررسی موقعیت‌ها ارسال شده است.

وی، گفت: تعداد 50 سایت میکرو در فاز اول به زودی نصب می‌شود و پس از بررسی و رفع مشکلات احتمالی در زمینه‌ی شکل و موقعیت 50 سایت نصب شده، 250 سایت دیگر نیز در فاز بعدی پس از تایید روکش و زیباسازی، نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

فضل زرندی، گفت: نصب 50 سایت ابتدایی در مرحله‌ی اجرایی بوده و با اعلام نظر مناطق، تا آخر هفته آغاز خواهد شد.

وی، احتمال رد موقعیت‌های درخواستی شرکت ارتباطات سیار از سوی مناطق شهرداری را ممکن دانست و خاطرنشان کرد: در این صورت، موقعیت‌های جدید به جای مکان‌های پذیرفته نشده - که دلایل آن مختلف است - به شرکت ارتباطات سیار اعلام می‌شود.

فضل زرندی، در خصوص نصب سایت‌های ماکرو تصریح کرد: پس از رد تقاضای شرکت ارتباطات سیار ا ز شهرداری در رابطه با اختصاص فضای 10 در 10 به منظور نصب دکل‌های BTS هنوز طرح تاییدشده‌یی از سوی شرکت ارتباطات سیار، تالیا وایرانسل به اداره‌ی مخابرات شهرداری تهران ارائه نشده است.

وی، یادآور شد: شهرداری، هیچ مخالفتی با اختصاص فضای شهری به نصب دکل‌های BTS ندارد، اما از تاریخ اول فروردین 85 مقرر شد تا موقعیت‌های درخواستی 20متر و دکل‌های نصب شده در آن برای دو اپراتور اول و دوم و شرکت تالیا مشاع باشد.

سرپرست اداره کل مخابرات شهرداری تهران، اظهار داشت: تایید طرح‌های شرکت‌ها از سوی شهرداری پس از تایید دو شرکت دیگر که قرار است دکل آن‌ها با یکدیگر مشاع باشد صورت می‌گیرد، ولی پس از گذشت 6 ماه از سال، هیچ یک از متقاضیان پیگیر نبوده و دراین رابطه قصور داشته‌اند.

فضل زرندی، گفت: در نظر است تا پس از نصب دکل‌های مشاع، 350 دکل شرکت ارتباطات سیار و 350 دکل شرکت تالیا درتهران به تدریج مشاع شود.

وی، در خصوص سقف زمانی برای مراجعه و ارائه‌ی طرح نمونه از سوی متقاضیان فضای شهری برای نصب دکل نیز گفت: زمان خاصی برای ارائه‌ی طرح نمونه تعیین نشده است، اما نهادها یا شرکت‌هایی که زودتر مراجعه کنند، به نفع خود آن‌ها بوده و زودتر به نتیجه می‌رسند

فضل زرندی، وظیفه‌ی شهرداری را خدمت‌رسانی به تمام شهروندان دانست و افزود: فضا و موقعیت‌های شهری متعلق به تمامی شهروندان بوده و ارزش آن بیش از اجاره‌های ماهیانه‌ی دریافتی است؛ هدف تامین بودجه نیست، بلکه حفاظت از فضای شهری است و اپراتورهای اول و دوم و تالیا نباید انتظار اختصاص فضاهای جداگانه از شهرداری را داشته باشند، زیرا در هیچ کجای دنیا چنین امری مرسوم نیست.

سرپرست اداره کل مخابرات شهرداری تهران، بهترین راهکار را ارائه‌ی طرح‌های منطقی عنوان و ادعا کرد: طرح‌های ارائه شده تاکنون خام و ضعیف بوده است، در صورتی که طرح‌های قابل بهره‌برداری باید منطقی و مهندسی باشد.

  • ۸۵/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">