ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری همچنان مانع اصلاح شبکه موبایل

| يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به وجود مشکلات با شهرداری برای نصب آنتن‌های تلفن همراه در سطح شهر تاکید کرد: مجبوریم با تغییراتی که بوجود می‌آید اصلاحات لازم را در شبکه داشته باشیم اما در فاصله‌ای که این اصلاحات در حال انجام است طبیعتا اختلالات را خواهیم داشت.

سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ نصب دکل‌های BTS و مشکلاتی که با شهرداری وجود دارد اظهار کرد: از آن زمان که شرکت ارتباط مشترک شهر کارش را آغاز کرد، کمی از مشکلات حل شده اما کاملا برطرف نشده است زیرا هنوز شهروندانی داریم که برروی پشت بام منازلشان آنتن داریم که متاسفانه آن‌ محل‌ها به عنوان فضای تجاری تلقی و از آن‌ها عوارض خاصی اخذ می‌شود و در نتیجه شهروندان هم طالب این هستند که آنتن‌ها را جمع کنیم.

وی گفت: در کشورمان و از جمله در شهر تهران بسیاری از ضابطه‌ها مشخص نیست و برنامه‌های شهرداری هم قابل پیش‌بینی نیست و در این زمینه هماهنگی شهرداری با بخش‌های دولتی و خصوصی متفاوت است.

رضوی با اشاره به سیستم WLL روستایی و با بیان این که حدود 10 هزار روستا را پوشش دادیم، اظهار کرد: حدود 24 هزار روستا نیز توسط WLL پوشش داده شده است و درواقع رومینگ بین شبکه خود را با WLL آماده کردیم و در بسیاری از استان‌ها نیز مسائل فنی حل شده و فکر می‌کنیم به زودی بتوانیم آن‌ها را وارد شبکه کنیم.

او ادامه داد: اگر بتوانیم این استان‌ها را وارد شبکه کنیم تقریبا مشترکان ما می‌توانند در آن شبکه‌ها ارتباط داشته باشند، بنابراین تعداد روستاهای تحت پوشش ما حدود 30 هزار روستا می‌شود؛ مشترکان WLL تعرفه شبکه همراه اول را می‌پردازند و تغییری در تعرفه‌هایشان بوجود نخواهد آمد.

  • ۸۷/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">